O nama

Ideja o SHALTER's koktelima razvijena je 2003 godine u legendarnom Havanna baru u Hamburgu. Suština je bila u tome da se kokteli poslužuju izvan limenke po principu "ready to serve", jer je postojao veliki izazov posluživanja velikog broja gostiju a sve u isto vrijeme, posebno u vrijeme velikih evenata. Tradicionalno miješanje koktela često nije bilo dovoljno brzo pa su u biti pravili koktele prije početka evenata čija je upotreba bila kratkog vijeka trajanja. Na taj način se rodila ideja o proizvodnji koktela u limenkama čiji je rok trajanja mogao da bude po nekoliko mjeseci.

U okusu i kvaliteti unaprijed miješani kokteli u limenkama ne bi trebali biti ništa lošiji u odnosu na tradicionalne koktele. Preko Liane Kohlhaus, osobe koja je u ovom trenutku odgovorna za sve recepte za Shatler's koktele, osnovana je kompanija Infinity Drinks GMHB. U lipnju 2006. Pertzsch i Hense zajedno sa gospodinom Rudigerom Bartholatusom i marketing ekspertom Stefanom Netzerom  osnovali su kompaniju pod nazivom SHATLER's Getranke GmbH.

​Danas su SHATLER's kokteli prisutni na tržištu (trgovinama, marketima, online prodaja) u cijeloj Njemačkoj. Pored Njemačke ovi kokteli prisutni su i u: Švedskoj, Nizozemskoj, Belgiji, Kini, Švicarskoj, Austriji, Velikoj Britaniji, Irskoj, Estoniji, Grčkoj, Hrvatskoj itd....

Priprema

SHATLER's kokteli se vrlo brzo pripravljaju: jednostavno napunite čašu sa ledom, promještate Vaš SHATLER's koktel, otvorite pakovanje, točite i poslužujete. U samo tri jednostavna koraka, možete posluživati mnoštvo Vaših gostiju našim koktelima. Recept svakog od naših koktela je visoko koncentriran.

Iz tog razloga je neophodno koristiti led kako se ne bi izgubio originalan okus te okus alkohola ne bi bio presnažan.

Recepti su napravljeni na način da daju savršen mix prilikom topljenja leda u čaši. Dakle, led nije samo bitan za temperaturu koktela već služi i kao veoma bitan sastojak koktela.

Ako je koktel skladišten hladan, topljenje leda traje dulje, u tom slučaju poželjno je pričekati nekoliko minuta i promješati koktel prije konzumacije tako da se okusi koktela mogu "osloboditi".

Kvaliteta

Od samog početka, kvaliteta koktela predstavlja suštinski element kod SHATLER's koktela. Svi recepti koktela su bazirani na kvalitetnim alkoholnim sastojcima, sirupima, sokovima koji su posebno dizajnirani za korištenje u baru. Naš princip poslovanja u SHATLER's - u jeste: "Prvo uzmi najbolje sastojke - tek onda određivanje cijene".

​Svih 15 naših proizvoda proizvedeno je u našoj tvornici u Austriji koja je sa radom počela 2012 godine. Tvornica garantira najbolje higijenske standarde i najnoviju tehnologiju. Kvaliteta naših koktela je konstantno provjeravana od nezavisnih laboratorija. SHATLER's kokteli su bili testirani i nagrađivani od DLG ( German Agricultural Society ) u 2012 godini.

Priprema, pakiranje, deklaracijski testovi  kao i kemijske, mikrobiološke i fizičke analize su također bile testirane.

Odgovornost

SHATLER'S Getranke GmbH zastupa odgovornu konzumaciju alkohola i oštro se pridržava pravila posluživanja alkohola samo osobama iznad 18 godina. Ova kompanija je dio BSI ( Bundesverband der Deutschen Spirituosen - Industrie und - Importeure e.V. ), asocijacije kompanija koje čine alkoholnu industriju u Saveznoj Republici Njemačkoj .

​BSI grupacija također striktno osuđuje i zagovara politiku zabrane posluživanja bilo koje vrste alkoholnih pića maloljetnim osobama.Pod naslovom "Massvoll geniessen"  BSI informira potrošače o konzumaciji alkoholnih pića i pruža mnogo informacija na svojoj službenojweb stranici.​

Preventivna kampanja "DON'T DRINK AND DRIVE" je kreirana sa svrhom da uvjeri mlade vožače, da alkohol i vožnja nisu niti u kom slučaju dobra kombinacija. Cilj kampanje je smanjiti broj saobraćajnih nesreća sa učešćem mladih vozača između 18 i 24 godine. Kroz davanje informacija mladim trudnicama  kroz kampanju "Verantwortung von Anfang an" trudnice uče o opasnosti  konzumacije alkohola za vrijeme same trudnoće i potiču ih da se ostave alkoholnih pića i nakon poroda. Također, hvale vrijedna spomena je kampanja "Klartext reden", preventivna kampanja čiji je cilj podržavanje roditelja u procesu učenja djece o štetnosti alkohola.